Let's go! - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Maaike Hilkmann - WaarBenJij.nu Let's go! - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Maaike Hilkmann - WaarBenJij.nu

Let's go!

Blijf op de hoogte en volg Maaike

25 September 2015 | Nederland, Barendrecht

Eindelijk is het dan zo ver, ik kan vertrekken! Backpack is volgepropt en als alles goed gaat kom ik morgen middag na vier vluchten aan in Malawi :-)

Ik heb van héél veel mensen een donatie mogen ontvangen, waarvoor dank! In der loop der weken ga ik bekijken wat ik hiermee ga doen. Hierover hou ik jullie uiteraard op de hoogte.

Ik hoop zo nu en dan een berichtje en, als internet snel genoeg is, wat foto's te kunnen plaatsen. Kunnen jullie een beetje op de hoogte blijven van alle belevenissen.

Maar voor nu: Op naar Schiphol en jullie horen van me vanuit Afrika! Whoop whoop heb er zin in! Say yes to new adventures!

Liefs Maaike

  • 25 September 2015 - 13:06

    Roxanne :

    Heel veel plezier & succes in Malawi!
    Doe voorzichtig!

    Veel liefs,

    Roxanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 18 Juni 2015
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 4394

Voorgaande reizen:

24 September 2015 - 02 November 2015

Vrijwilligerswerk in Malawi

Landen bezocht: